Botten...

Det känns så värdelöst!
De få kr jag fick i lön kommer snart åka... Jag kommer åter igen ligga på minus på kontot.... Och jag hatar att låna pengar eller be om hjälp!
Och soc är det ju ingen idé att försöka få tag i ens! De är ju aldrig där! Och de pratar så fort på telefonsvararen så jag hinner inte skriva ner den 7 mil långa mailadressen..
Var de tvugna att ge mig en kontakt med dubbelnamn?
Får ringa flera gånger och skriva lite i taget, men då lär de i växeln tro att jag är dum i huvudet eller nåt! hahaha!

Kanske ska be om hennes direkt nr istället!? Patrik fick ju ett sånt där tjusigt visitkort! Han borde ju ha det!?!?!?

Men jag har iaf fått reda på lite info och har lite hopp inför framtiden!

Idag hopp6y76t77uyt6y76t5y7u6t5y75y76ty66r5 (Det kom thé på tangentbordet!!) Idag hoppas jag på att det ska sluta blåsa eller bara blåsa lite mindre! Jag och Tindra ska nämligen gå och mata änderna idag! ^^

Måste ju umgås med henne massor nu innan helgen! Hon ska ju till sin pappa!
ååh vad det känns bra att mina kännslor för henne har växt sig starkare och att jag vet redan nu att jag kommer sakna henne massor och att jag verkligen vill vara med henne massor innan!
Jag tror att det behövdes "varannan helg" för att jag ska orka älska henne ta hand om henne!

Nej... nu ska vi klä på oss och gå ut.. typ! ^^

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad brukar du använda den till egentligen? ;)

2009-03-27 @ 10:52:51
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0