Hultan eller PAL?

Funderar på att skippa Peace and Love, ensam, och köra på Hultsfred istället.... Dit ska ju "alla" mina vänner åka i alla fall, så man blir ju inte ensam! men då är problemet Tindra istället.... Om inte mamma har semester då?

Börjar bli lite panikslagen av tanken på att åka ensam!! Jag har aldrig ens varit på festival och nu ska jag åka på en SJÄLV!! Jag har knappt vart i Stockholm själv! haha! Nej men ni förstår vad jag menar....

Visst, Mötley Crüe kommer jag ju missa då.... Och det känns ju piss... Men ENSAM!! *Paniken sprider sig i kroppen*
Jag är ingen spontan, galen människa.. Jag är ett planeringsfreak med karta, kompass och minst två klockor som går efter fröken ur (Ifall den ena skulle gå långsammare eller gå sönder!) och måste alltid kontrollera allting minst 4 ggr och gärna lånt innan det är dags!

Men jag börjar bli bättre på det faktiskt! Bara att byta från PAL till Hultan är väl lite spontant? Eller? haha!

Måste kolla med mamma....

Hultsfred är dyrare oxå.. Eller typ samma pris, men färre dagar... Och jag ska kolla vilka artister som kommer oxå... Hoppas NÅN är rolig! haha!

9 atrister jag känner igen, bara 2 jag skulle vilja se! haha! Men ja ja.. Det är säkert kul ändå! :)
Man kollar ju ändå inte på alla band tydligen.. Man är för upptagen med att festa! ;) haha!

Men då måste jag byta vecka på semesterönskemålet! Får springa in och göra det i morgon eller på onsdag när jag jobbar! Aaron har inte bestämt sig än, det är bara han kvar... Så om han inte hinner välja innan jag hinner ändra så är det ju ok! Och om mamma inte har semester då och kan/vill ta Tindra ett par dagar då så får jag väl vara utan festival i sommar...
Kan ju hitta på något annat kul istället!

Ville ju ta en roadtrip till Tyskland ju! ;)

Nej nu ska jag hitta något att småäta på...

Åh förresten! Dagis stängde 4 idag så Patriks pappa fick hämta Tindra idag! Och när jag kom för att hämta henne så skulle de precis äta middag så jag fick oxå äta lite! Sen satt vi och pratade ett tag! Det var trevligt!
Peter lånade lite kaffepengar av mig oxå som jag får tillbaka på onsdag.. Mina sista kronor.. Snäll jag är va?
För att han ska få sin morgon kopp kaffe!

Jag har ju mat... Men man vet ju aldrig.. Jag kanske vill ha en chokladbit eller behöver något annat.. Men då får jag väl hålla mig.. ;) Tills på onsdag i alla fall!

Nej.. Småäta var det ju! och planera Hutsfred? haha! *Planeringfreak? Jag? Neee....*

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag tycker det låter härligt att åka själv :) Fast du har rätt.. Festival kanske är en lite stor grej att åka själv på!

2009-03-17 @ 06:53:16
URL: http://elliaurore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0