BRING IT ON!

Ger man sig in i leken får man leken tåla!

Det finns så många snuskiga små pojkar där ute i världen... Oj oj oj... men så fort man själv börjar tillbaka så vart det plötsligt inte lika kul längre!

Jag fick ett mail av en kille som frågade om han fick ha analsex med mig....

- Visst, om jag får sätta på dig först!
- Nej då vill jag inte... Då sätter jag hellre på dig i fittan.
- Men vaddå då? Det gör bara ont i de första 4 timmarna! Är du rädd kan jag ta den lilla på bara 28 cm! Den känns knappt efter en halvtimma!
- haha, söt du är då.
- Det var ju du som ville!?

- Som ville knulla dig i fittan ja....
- Tönt.. Kom igen nu! Du skrev ju och frågade om jag ville ha analasex och jag sa att jag ville om jag fick sätta på dig först! men då dög det inte!
Så varför så sur?


Sen fick jag inga fler svar....

Ja ja... Han är bara en av många... Vad förväntade han sig lixom? Att jag skulle kasta mig på bussen och åka för att bli tagen i baken!? Haha! Idiot...

GER NI ER IN I LEKEN MED MIG, DÅ FÅR NI FAN LEKEN TÅLA!!


Jag är inte så söt och oskyldig som jag ser ut... I mig bor en lite elak häxa som bara ber att få komma ut och leka! Så... COME ON! Moahahahahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0