Kocken! ;)

Gnäll gnäll gnäll...
Jag vet inte vad det är hon vill, för hon visar inte att hon vill något, visar inte att/om hon har ont.. jJag frågade om hon var hungrig och provade ge lite banan, men det ville hon inte ha... Hon bajsade och ja gböt blöja men hon vart inte gladare för det....

Hon vill bara bli buren och jag har så förbannat ont i ryggen att jag inte kan bära henne längre stunder + att jag måste ha båda händerna fria när jag ska laga mat o.s.v....

Hon var snäll och glad tills hennes farfar gick... Så fort hon är med mig eller eller helst ensam med mig, så är det bara gnäll.... Mammig? Kan man ju lungt säga!

Nu lagar jag örtkyckling med Cyrry/äpple ris! Hoppas det blir gott! jag vet inte vad jag ska ha för sås till bara.. såsen komer ju ta över smaken så mkt av både ris och kyckling om man gör Currysås.... Jag har lite Thaisås kvar.. Men jag vet inte.. Det kanske räcker med bara ris och kyckling?
Sötsur sås kanske?

Ja ja bara 10 min kvar nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0