Hmm....

Jag hatar att vara ensam... Jag saknar Tindra massor nu när jag sitter här... Även om hon skulle sova så vet jag att hon är här... Jag skulle verkligen behöva henne nu....
Speciellt nu...

Jag vet inte vad jag ska säga eller göra... Jag har ett helvete till liv!
Jag försöker vara glad, jag försöker le och vara positiv. Jag försöker ändra mitt liv till det bättre.. Jag försöker...

Men jag kan inte alltid vara stark och glad!
En vän fick mig att inse hur negativ jag var till allting... Och det är jag, bara för att om jag tänker mig det värsta, kan det bara bli bättre.. Men jag vet inte, kanske det gör mig bitter....
Jag är ingen glad och positiv människa....
Kanske är jag en självplågare och gör mig illa med flit för att jag inte vill bli sårad av andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0