Inte min dag igår....

Jag kan ju säga att det inte var min dag igår.. Alls....

Det började med att jag vaknade (ja bara där så sket det sig ju! ;)  ) och insåg att mitt hår stod åt alla håll och kanter eftersom jag somnat med blött hår... Försöka fixa det i all stress innan jobb och dagis... Misslyckas...

Kommer till dagis och de stänger 4! Hade helt glömt bort! Försöker fixa så att patriks pappa kan hämta henne, det kan han *Tur* så jag slipper sluta tidigare.

Allt jag tar i går sönder eller så har jag ner det. Så håller det på hela dagen! B.l.a. min kamera! Skulle ta ner den från hyllan för att tömma den från helgens bilder... Då "hoppar" den ur händerna på mig och nu går den inte att starta och "objektivet" är halvvägs ute... :(

Jag vet inte vad jag ska göra utan kamera.. Jag som älskar att fota och sen leka med bilderna... Nu har jag varken kamera eller photoshop....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0