Drömmar!

Jag tror jag ska flytta nedåt i landet! Det finns mycket snyggare pojkar där! hehehe!

Nej seriöst....

Jag hade en väldigt sjuk dröm i natt! Och det dumma är att eftersom jag går upp på morgonen och börjar med att stressa så brukar jag inte minnas vad jag drömt alls!
Men den här minns jag, i alla fall lite av.

Jag minns att jag var i en jätte stor sporthall, med typ tennisbanor, simbasäng, innomhus gräs-fotbollsplan och stall/ridhus b.l.a....
Jag gick från simbasängen för att gå till ridhuset där mamma var och hade ridlektion (Hon var ridlärare) men gick vilse och hamnade precis i ingången till fotbollsplanen, där spelarna kom in och ut. Och jag såg att det var typ 3 lag på planen samtidigt och de spelare som var utvisade satte i varsin hästbox och skämdes! haha!

Då började folk typ fly i panik från den jätte stora läktaren och killarna i boxarna försökte ta sig ut med var inlåsta utifrån. Jag visste inte vad som hände, men gömde mig bakom några saker som låg i ett hörn. Då kommer det en tjej in med värsta terminator blicken och alldeles blodig.
Då har hon typ dödat alla i hennes väg. Hon går in i hästboxarna och dödar killarna där en och en genom att vrida nacken av dem och så.

Sen helt plötsligt var jag på något läger där man fick lära sig att jobba på Ica *Skratt* och elever eller vad man ska kalla dem försvann titt som tätt utan att folk visste vart de var. Jag hade typ en aning och kände igen tjejen från sporthallen, men kunde ändå inte minnas. Det var som att det var flera år senare och jag hade fått minnesförlust av chocken!

Sen tillslut så kom jag på att det var hon och avslöjade henne och då gick hon bärsärkargång och dödade allt som kom i hennes väg. Jag hade Tindra med mig helt plötsligt och skulle göra allt för att skydda henne.
Jag smög fram och atte på hörlurar på tjejen när hon äntligen sov så hon inte skulle höra mina planer.

Vi skulle ta oss till Ica, jag, Tindra och en kille som var där. Det var massor med snö så vi skulle ta bilen.
På Ica skulle vi ringa efter hjälp och gömma oss.

Vi sprang ut och satte oss i en sån där jätte stor Jeep typ. Jag körde. Men det var så mycket slask och snö att inte ens bilen kom långt utan den fastnade i en stor snödriva och vi fick gå. Det var jobbigt att ta sig fram med Tindra i famnen i den höga snön, men så plötsligt vart det sommar och jätte varmt så vi kunde springa.
Då var vi ute på Yxlan (En ö utanför Norrtälje) och Ica var kiosken vid färjan.

Vi tog oss in där men hjälpen kunde inte komma på ett par dagar!! Så vi lämnade Tindra där i tryggt förvar och tog oss tillbaka. Vi hade hittat vapen och grejer så vi kunde döda den här tjejen.
Vi kom tillbaka och jag gick in för att prata med henne. Hon ville hela tiden döda mig men jag ställde konstiga frågor som hon var tvungen att svara på för hon hade någon slags tvångstankar.

Tillslut frågade jag henne om hennes föräldrar. Då bröt hon ihop och vi började typ prata värsta seriöst och hon berättade varför hon dödade folk o.s.v
Sen vart vi typ bästa vänner! haha!

Sen vaknade jag av att Tindra skrek.... Men jag vart så berörd av drömmen och förvånad att jag minns den så bra! Trode inte jag minndes den såhär mycket när jag började, men det kom lite eftersom!
Undrar vad den betyder.....

Ja ja... Det återstår att se om den betyder nåt eller inte...
Ni har i alla fall fått en liten historia att läsa! hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0