Shiet....

Jag vill flytta....
Eller.. Jag vill nog bara komma bort från situationen här. Men jag vet att även om jag flyttar, så kommer det bli samma även där efter ett tag...
Men åka bort ett tag kanske.... Fast då är ju Tindra problemet.. Vem ska ta hand om henne?
Jag är så in i helvete låst i min lägenhet.... Längtar till sommaren....

Skåne kanske? Det är fint där... Jag lär mig höra vad de säger så småningom! ;)

Shit vad jag är deprimerad just nu.... Jag vet inte vad jag ska göra.... Jag har inte ens råd att gå till en psykolog.... Eller jo, soc betalar.. Fy fan vad jag hatar att säga så!
Jag vill inte vara beroende av någon annan! Jag vill kunna klara mig själv, arbeta 5-6 dagar i veckan, tjäna massor med pengar!
Men för att få pengar behöver jag ett jobb.. För att få ett jobb behöver jag antingen utbildning eller körkort.. Och för att få körkort behöver jag pengar, vilket gör att jag behöver jobbet som jag inte kan få för jag har inget körkort!

Jag skulle kunna göra en lång lista på saker som får mig att må dåligt just nu...
Men jag kan inte av flera anledningar ta med allt.. Vilket gör att ingen kommer förstå ändå...

Det känns som att jag skulle vilja gråta, men min hals tillåter inte det just nu.. Ja jag har fått nåt j*a skit i halsen nu oxå.. Hostar och har ont i lungorna och luftvägarna.... Till råga på allt....
Men jag klarar mig, det är inte det värsta just nu....

Kanske börja plugga igen? Till något som faktiskt ger något oxå!
Någon som har tips?
IT tjänar man tydligen ganska bra på.... Eller journalistik! Det skulle vara roligt!
Börja för Norrtälje Tidning och arbeta mig uppåt! ;)
Men.... Hur gör man då då?

Funderar på en tripp in till Stockholm i morgon.. Bara för att ha något att göra....Någon som vill med?


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag vill åka till gotland!

2009-03-12 @ 12:48:10
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0