Barnfri helg

Patience...

Har precis slängt in tre maskiner tvätt.... Sitter nu här och grubblar medan jag lyssnar på

Guns'n'Roses - Patience


b.l.a....
Jag har kommit fram till en sak i alla fall...

"Boys will be boys...." och: "Love can kill anyone"

Samt att jag ska bli munk i Thailand. Fast jag tänker vägra raka av mig håret då förstås!

Idag blir det Melodifestival Final, ensam, enligt traditionerna!
Jag kanske ska vara naken när jag kollar på det, för att ändra traditionerna lite? Nee... det är ju så satans kallt här hemma.. annars så hade jag kanske gjort det! haha!

Ramones - I wanna be your boyfriend

Måste skriva när det byts låt, så ni alla vet vad jag lyssnar på om dagarna! ;) hehe! det tar ett tag för mig att skriva ett inlägg, eftersom jag måste fundera emellanåt... Jag kan ju inte skriva vad som helt för folk tar ju illa upp eller blir sura om jag skriver något "fel".... haha! Nej men jag funderar egentligen på vad jag ska skriva.... Har inte så mkt att berätta just nu....

Min barnfria helg går väl sådär... Patrik ringde i natt vid halv ett och sa att Tindra var hysterisk. Jaha, och vad ska jag göra åt det då? Så har jag haft det i två veckor nu!!

Poison - Talk dirty to me


Och han gnäller att det är jobbigt för honom, för han jobbar!
Men vaddå? Är det ok att inte få sova bara för att man inte jobbar!? Jag har sömnproblem, svårt att somna. Somnar mellan 1-3 varje natt oavsett om jag lägger mig kl 20.00 eller senare....
Och då ligger jag oftast och läser mig trött i ögonen utan glasögon så att jag ska kunna somna och hålla ögonen stängda när jag blundar och släcker lampan....
Men då gör det inget att jag bara sover mellan 4-6 timmar per natt, för jag jobbar ju inte så mkt.....

Och så idag kom jag över till honom efter jobbet för att lämna alvedon. Tindra har 3 nya tänder på gång samtidigt... Han hade ju faktiskt kunna komma ner till J.C och hämtat den! Men jag var snäll och gick upp med den åt honom. Och när jag kommer så säger han att jag får gärna hämta henne tidigare i morgon för han ska tvätta! De är 3 st i en lägenhet, någon kan ju ta henne medan han tvättar och sen kan ju HAN lämna henne hos mig! Jag har ju trots allt både lämnat henne och gått med Alvedon till honom!

Poison - Unskinny Bop

Mötley Crüe - Too Young To Fall In Love

Det vart lite paus där emellan, pratar i telefon. Men jag har handsfree och jag är tjej så jag kan göra två saker samtidigt! ;)

Men jag ska ut i tvättstugan nu och plocka i två maskiner till... Med Tindras lekmatta som katten kissat på.. Igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0