Omogen?

Var bara tvungen att kasta in ett inlägg....

Jag har nämligen haft ett samtal med P och fått reda på att "vissa" i den här staden tycker att jag är omogen. Personer som jag träffat i max 5 min i mitt liv, personer som jag träffar ca 4-5 ggr per år, MAX! Personer som själva är så pass omogna att de inte borde ha något att säga till om Bl.a.....

Baserat på vad? Frågesprter på Facebook, blogginlägg, kommentarer....

Mycket p.g.a den här bilden



En ironisk, totalt osexig bild..... Men folk här har ju bajshumor så...  ;)
Grejjen med det hela, bilden och texten, var: Att jag inte tyckte att den var speciellt sexig och därför vill alla ha mig... Eller ja.. Missförstå mig rätt nu!

Jag menar.. Hur snygg är den på en skala? haha!

Visst kan jag vara barnslig... Men vem är inte det ibland?
Har man inget barnasinne så lever man inte enligt mig.... Men omogen tycker jag inte att jag är!

Jag arbetar så myket jag kan, jag söker jobb och tar ansvar. Jag ansvarar för en annan liten människas liv!!
Hur omoget är det?

Jag är glad! Glad och sprallig som jag alltid varit när jag är glad! Sprallig altså!
Men...
Jag kan sluta vara glad... Jag kan börja skära mig och bli Emo istället.... Om det är det ni vill?

De är bara avundsjuka att jag, trots allt, kan vara glad!
Trots att jag är fattig som en kyrkråtta, trots att jag lever ensam, trots alla mina motgångar.... Så är jag glad!

Jag har ju världens sötaste, finurligaste och busigaste lilla skitunge man kan ha! Mer än så behöver jag inte!
Och jag har ju självklart mina älskade vänner och min älskade familj....

Jag behöver inga materiella ting, jag behöver bara vänskap och kärlek.

Oh shit jag insåg det just själv på riktigt...
Vad häftigt!
Att ett blogginlägg kan få en att inse saker va?


Jag har det bra som jag har det, även om lite mer pengar inte skulle skada, men det kommer ju bli bättre! Eller hur?

Jag har skickat iväg en jobbansökan idag! Än så länge! har inte kollat alla än, var tvungen att ta ett värmande bad för jag frös så... Ska kolla vidare nu!


Kommentarer
Postat av: Elli

Du behöver verkligen inte förklara dig! Du bjuder på dig själv och verkar vara en härlig person (baserat på dina blogginlägg :D). Din blandning av allvar, djupa tankar, bekymmer och helt hmm.. vad ska jag kalla det? verklighetsbefriade? inlägg, ger intryck av att du är en ansvarsfull mamma och människa, med många fina egenskaper.

2009-03-23 @ 23:48:31
URL: http://elliaurore.blogg.se/
Postat av: Sandrew

Du, tjejen. Skit i vad fan folk säger och kör ditt eget race. Det vinner du på i det långa loppet. Man mår bra av att vara sig själv och att fritt uttrycka sig. Folk är idioter och om det nu finns folk som har så lite att göra på dagarna att de har tid att störa sig på dig, är det verkligen värt att lägga energi på deras åsikter? Skulle inte tro det va? :)

Bry dig om vad DU tycker och vad DU känner. That's whats important.

2009-03-25 @ 18:32:30
URL: http://sandraliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0