Vakna!

Oj nu hade jag lite tid över innan det är dags för jobbet och dagis! ;) Skönt att slippa stressa!
Inte för att vi brukar behöva det.. Men ändå.. ;)

Fast det skulle vara skönt att vakna av väckarklockan och få ligga och vakna till ett tag innan man går och väcker Tindra.. Istället för att vakna 1,5 timma innan väckarklockan av en skrikande Tindra som kastar nappen på golvet och har bajsat ner sig och gallskriker ännu mer...

Men men, nästa helg så är det Patriks tur att ha Tindra... Då får jag sova lite!
Men jag hade ju visserligen lovat Ida att hälsa på! Men jag kan ju hälsa på utan Tindra... Men då får jag betala på bussen! :P haha!

Om 20 min kan vi börja klä på oss kläderna.. Vad ska jag göra tills dess då?
Jag har huvudvärk igen, 4:e dagen i rad... Men bara pytte lite, precis så att det känns... Rätt så irriterande...

Nej jag får busa med Tindra en stund nu innan vi går! ;) Mysiga snortjejen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0