Växeln hallå hallå!?

Nu har jag fixat direkt nr till soc tanten men hon svarar ändå inte när jag ringer... Fy fan altså.. Vad gör de egentligen?

Alltså.. Jag har inte tid att sitta och ringa hela tiden....

Nu äter vi frukost, jag har redan börjat klä på mig så att jag ska hinna ringa fler gånger.... Men jag tycker att om man säger att man har telefontid mellan då och då så borde man ju svara!!
Helt otroligt!!

Känns tröstande ändå att solen kom fram nu!

Just ja måste ju ringa dagis oxå och säga att vi kommer idag! har ju inte gett dem de nya tiderna än...

Måste bara vänta tills min dator slutar "plinga" den där melodin..... Vad det nu kan vara för nånting....

Så nu....
-----------------------

UPPTAGET!!!!!!! Så hon svarar på andras samtal men inte mina!!!! Nu börjar jag bli arg!!!

-----------------------

NU! ÄNTLIGEN! Och så är hon ju super trvlig så man kan ju inte vara arg på henne....
Men jag ska gå förbi och fylla i papper och skriva lite lappar så det kanske kunde fixas med det "dubbelt dragna underhållsstödet" förra månaden och så...

*Suck* Jag hatar ibland  att vara jag....

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det låter som en sjukt bra idé :D

2009-04-01 @ 21:11:00
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0