Vila i frid...

Jag har just fått en väldigt tråkig nyhet...
Min kusins mamma har gått bort... Igår morse, i cancer....

Sitter här med tårar i ögonen och jag finner inga ord om hur jobbigt det måste vara för henne just nu....
Trots att vi inte var släkt, så var hon ju ändå familj.. Det är väldigt tungt just nu...
Jag kan bara tänka på hur jobbigt hon måsta ha det...

Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan min mamma.....
Fy...

Jag och pappa ska gå på hennes begravning sen.... Jag ska väl skänka en gåva till cancerfonden också.
Nej ursh jag orkar inte skriva mer nu....

Vila i Frid Jeanette Stridsberg.

Kommentarer
Postat av: Ida (Meya, Tex)

Åh inte hennes mamma också :( Du kan väl hälsa henne från mej? Nästan precis 3 månader sen min mamma gick bort.

2009-03-12 @ 19:37:40
URL: http://idaelisa.blogg.se/
Postat av: Kim

Vila i frid.

2009-03-12 @ 22:59:23
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0