Woho!

Jag har världens mest underbara dotter! Hon kom och kröp upp med mig i soffan och låg och myste med mig och nappflaskan (vet inte varför, men hon gillar att krama den ibland...) och så somnade hon! Jag låg lite obekvämt så jag bar henne till min säng och så lade jag mig brevid och somnade jag med!
Vi sov väl kanske 1-1½ timma!

Blir bortskämd med sovandet nu istället! ;) hehe!

Snart ska vi klä på oss och gå ner på stan.. men med min rygg lär det ju bli bussen ner, snabbis på stan och sen hem.... Om det inte känns bra sen då.. Just nu har jag inte så ont! Antar att sömnen kanske hjälpte lite!? Att få ligga ner i några timmar i sträck och inte bara "Upp, ner, upp, ner, upp" ur sängen lixom... och bära 10 kg bebis hela nätterna! :P

Nej nu är det Fåret Shaun på tv! *Woho*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0