Bakdag!

Igår fick jag ett jätte sug på att baka, men hade inga ägg hemma. Så jag bad min pappa köpa med sig mjölk och ägg när han skulle komma och skruva upp mina hyllor!
Under tiden så gjorde jag och Tindra chokladbollar!
Eller ja, Tindra åt upp sina bollar innan de hann bli bollar! haha! Men några stycken vart det!

Och sen när pappa vart här så blev det så sent så jag hann inte göra någon kaka!
Så idag blidde det sockerkaka istället!
Den står i ugnen nu och är klar om ca 20 min! Ska bli smarrigt med sockerkaka!


Och jag hade råd att baka eftersom min pappa betalade för äggen och mjölken och resterande ingredienser hade jag redan hemma! ;) Bara så att ni vet! ;)

Sen så ska Kim komma hit efter att hon varit hos tandhygienisten och då ska vi fika! ^^ Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0