Däck tjyvar!

Min stackars vän fick sina fälgar snodda i natt.... De hade tagit bort alla 4 däcken och lämnat bilen så... Och inte nog med det så satt en P-lapp på rutan! Stackarn...
Det är ju sånt som bara händer i amerikanska filmer! haha!

Idag var det drag på jobbet! Men tiden stod still... Och sen började det regna oxå... Så mina strumpor var blöta när jag kom hem.... Ingen bra dag idag tror jag?
Dessutom är jag utan min älskade lilla tjej i helgen.. Men men... Saknar henne redan.. Tänkte nyss: Oj snart är det dags för Tindra att sova! Men sen kom jag på att hon inte var hemma ju...

Nu ska jag kolla på massor med avsnitt av min Anime serie! Jag har kollat på 30 avsnitt av 51 nu! Får se hur många det är kvar när jag är klar för sängen ikväll! ;)

PUUUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0