:'/

Jag hade hoppats på att få åka till Uppsala på lördag och träffa Ida och mina andra gamla vänner som jag inte träffat på typ evigheter... Men så blir det nog inte....
Patrik kunde inte ta Tindra för han skulle ut och festa med sin bror/sina bröder och jag vågar inte fråga mamma för hon ställer upp så mycket jämt ändå och dessutom håller dom på att gräva runt huset så hon har nog massa annat att göra när hon inte jobbar...
Hon ska ju ta Tindra i morgon när jag jobbar, för dagis är stängt och jag jobbar 15-21 eftersom det är marknadsafton! Och Bosse får ta henne en stund på morgonen eftersom mamma ska iväg och jobba.... Sen ska Patrik hämta henne och när jag slutar så kommer jag och hämtar henne hos honom...

Shit jag blir helt slut bara jag tänker på det!!

Stackars Tindra som får fara runt så.... Typiskt att jag ska jobba så knasigt på "mina helger"....

Lite (Mycket) ledsen är jag för att jag inte kan åka på lördag... Hur ofta lixom? Men men..

Kanske händer någon gång senare.. Kanske...

Idag får ni bara:

Oo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0