Fy fan...

Jag är så less på det här nu! Jag ska ringa sjukvårdsupplysningen på order av Madde! Då hoppas jag att de kan säga hur jag ska göra för att bli av med det här! Snoret och hostan kan jag stå ut med, men halsontet är fan i mig "a pain in the ass".... Hostan är för övrigt mycket bättre! Och jag snorar inte så mycket heller längre, men så fort jag får ont i halsen igen så kommer snoret oxå!

C-vitamin, läckerol och The + Bafucin är vad som gäller nu, men inte hjälper det inte! Bafucinen är ok, den tar ner svullnaden och tar bort det onda eftersom det är smärtstillande! Men det tar ju inte bort just det att det sväller i halsen och gör ont så fort jag inte har en Bafucin i munnen....

Jag vill verkligen bli frisk nu och vara av med det här!
Jag har inte råd att gå till någon läkare heller... Jag kom ju på att min husläkare är kvinna så om jag får komma till henne så är det ju OK! Bara jag slipper några manliga läkare!
Men jag har inte 170 kr..... Och även om jag tar det på faktura så kommer jag inte ha råd att betala den sen ändå!

Fan vad jag hatar pengar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0