Gome...

Ja det är lite dåligt med uppdateringa här för jag vet inte vad jag ska skriva...
Det jag vill skriva kan jag inte skriva av flera anledningar och det jag kan skriva vill ingen läsa av flera anledningar!

Fortfarande förkyld, men det börjar bli bättre!
Tindra har oxå blivit snorig men jag hoppas det håller sig till bara snor!

Annars så känner jag mig ensam och övergiven...
Utom igår då Ida och Lucas kom på besök!

Tindra var så söt och försiktig med Lucas och han fick t.o.m en liten puss!! ^^.



Dom två ska ju gifta sig när dom blir stora! ;) Det har vi bestämt! haha!
Men det verkar ju redan vara kärlek i luften! ;)

Det var kul att de kom förbi! Så jag äntligen fick träffa lille Lucas oxå! jag t.o.m vandrade runt med honom i min famn tills han somnade! Det var mysigt!
Men för det så vill jag INTE ha fler barn!!

På tal om fler barn så är min bäste vän Pernilla gravid med bebis nr 2! Stort grattis gumman!! *Kramar om*

Nästa helg vill jag åka bort här ifrån! Någon som har lite tips? Direkt efter jobbet på lördag.... GONE! Hem på söndag kväll... Så inte 100 mil bort....

Kommentarer
Postat av: Kim

Söt puss

2009-05-07 @ 08:14:20
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0