Hej då knarkarkvart!!

Mu har min underbara mamma och underbara Bosse flyttat ut och kastat allt det fula i min lägenhet och flyttat in allt det fina från landet. Så nu ser det nästan riktigt snyggt ut här hemma!
Hej då knarkarkvart!!

Hej fina lägenheten!!
Jag ska leta upp kameran sen när alla hyllor och skåp sitter på väggen och så ska jag fota lite åt er!
Hoppas bara den vita soffan får vara vit så länge! ;)
Men nu blir det ingen mer frukost i soffan för Tindra och mig.. :( Det som var det mysigaste på hela dagen... Men jag vill ju hålla soffan ren, även om klädeln är tvättbar... Men man kan ju inte tvätta den hela tiden!

Jag ska önska mig en blå klädsel i födelsedagspresent!!

Eurovision ikväll!! Ensam som vanligt antar jag.. Madde sa att hon skulle komma, men hon har inte hört av sig eller svarar på sms.. så.. Ja.... Men jag är ju van nu! tradition nästan! ;)

Kommentarer
Postat av: Amandah

Hitta den på HM :D hehhe

2009-05-17 @ 10:23:57
URL: http://devingle.blogg.se/
Postat av: Ida *Meya och Tex mamma*

Hahaha min madde? Hon är sig då lik ^^

2009-05-19 @ 10:34:10
URL: http://idaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0