Ignorant?

Alltså jag vet inte varför mitt privatliv är så intressant....

Bara för att jag inte vill dela 100% av mitt liv med alla så blir "folk" sura och det är anledningen till att jag inte skrivver vad jag vill i bloggen!
För vad jag än skriver, eller inte, så blir "folk" sura!

Jag ska lägga ner bloggen helt istället....

Efter ett samtal via telefon där jag vägrade berätta vad jag inte kunde/ville skriva i bloggen eftersom alla inte har med det att göra så fick jag det här trevliga meddelandet på msn:

säger:
*hatar hemligheter.. Jag vet iaf att det är något jag skulle reagera starkt på för annars hade jag fått veta.. jag är bara så less på din ignoranta stil..

Är jag ignorant för att jag inte vill dela exakt allt med mitt ex som inte har med mitt liv att göra överhuvudtaget!? Det enda han har att göra med i mitt liv är Tindra.. Resten ska han ge fan i! Men då är jag ignorant... Jo jo....

Sen är jag tydligen en alkoholiserad slampa oxå... Trevligt trevligt...

jaja nu ska jag samtala med trevliga människor på msn innan jag lägger mig! Natti natt!

Kommentarer
Postat av: madde

gumms...jag blir så arg. du vet att du inte är något av det där! du är den du är,en underbar och snäll vän:)och bästaste, bästa mamma!! så vad ** än säger så skit i det. jobbigt bara, att ** aldrig kan lämna dig i fred!:( du måste få leva ditt liv som DU vill leva det. inte efter någon annans spelregler!

kram och puss gumms!!

2009-05-06 @ 13:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0