Jahopp...

Ringde till sjukvårdsuppl. och de sa: men oj då, då måste du gå till en läkare på en gång tycker jag!!

JAHA!?!?!?!

Så jag ringde husläkarmottagningen men min husläkare hade ingen tid förrän i mitten av JUNI!!!  Så jag fick en akuttid med en annan läkare... Hoppas för guds skull att det är en kvinlig läkare annars vänder jag i dörren!
Och att jag slipper ta blodprov!

Jag frågade om faktura, för det kostar 170 kr och jag har 70 kr så det fattas en 100:ing, och fick något otrevligt svar att ja men bara när det är akuttid så får man det! Men jag har för mig att jag fått det förut för vanligt husläkarbesök! Kanske har ändrat?
Jag menar, alla har ju inte pengar 'just nu' så de borde ju kunna ge en faktura!
Men tur då att jag fick en akuttid!

Jag är jätte nervös! Jag skakar och mår illa.. Jag hatar sjukhus och läkare.. Framför allt manliga läkare.... Fy... Och nålar.... *Ryser*

Lite ironiskt att mitt favvo program på tv är 'Sjukhuset' då! hahaha!
Ne nu ska vi klä på oss och göra oss i ordning.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0