Min dag!?

I morse rusade jag och Tindra ner till Ridskolan för att se Kim hoppa! Men vi missade henne ändå...
Fast som tur var så efteranmälde hon sig till en klass! Men vi var långsamma ner till ridbanan och såg bara halva! haha!

Sen vart Tindra rastlös och grinig så vi gick hem. Vill ju inte ha henne rännandes med en massa hästar som man inte känner o.s.v...

Väl hemma så tog jag ut hennes badbalja och så fick hon leka i vattnet medan jag solade! jag låg på backen (På en filt såklart!) och hon stänkte vatten på mig! Busunge! ^^ Hon hade så kul med sitt vatten så! Vattnade mamma och blommorna! Men efter ett par timmar i solen och lite lunch så vart vi trötta båda två. Jag lade Tindra och hon sover fortfarande! Hon har sovit i två timmar snart!

Jag har huvudvärk fast jag har druckit vatten.... Inge kul....

Idag är det mors dag oxå! Mamma jobbar så jag kan inte gratta henne än! Och jag har inte heller blivit grattad! ;) Bara blöt! hehe! Inte ens en puss har jag fått av Tindra idag.. :(
Mitt livs andra mors dag! ^^

Och min pappa fyller år idag! Han bjöd inte på tårta så jag ville inte komma förbi! ;) Nej då, han hade precis kommit hem efter att ha vart på sjön sedan igår.

Sen har det inte hänt så mkt mer.... Ska väl lagga mig på soffan tills Tindra vaknar eller väcka henne snart!?

xOxO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0