Nej!!

Ett nej på ett jobb och ett "Vilket jobb är det du söker" och sen inget svar på det....

Det första, som jag fick nej på, var en barnskötar plats på en förskola i Täby! Men de ville ha någon med längre erfarenhet! Fast.. Jag tycker att man kan ha hur mycket erfarenhet som helst, men ändå vara en dålig barnskötare!
Men men....

Det andra var som personlig assistent i Rimbo...

Det är trist om jag måste sluta på J.C för jag älskar verkligen det jobbet! men får jag inte jobba mer än 2-3 dagar i veckan och dessutom inte mer än 6 timmar om dagen (Minus en timma för lunch då, så 5 blir det väl..) så måste jag ju söka annat! Jag fattar inte varför han inte delar upp tiderna bättre! En klagar på att hon får jobba så mkt och jag för lite.. Kan inte jag få ta de dagar hon inte vill jobba då? Men men...
Hittar jag något annat så är det väl bra det med.. Men det vore synd att få sluta på J.C....

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0