Problem?

Jag vet inte vad jag har för problem! Eller jo jag vet ju.. Men mitt problem är att jag inte har något att ha på mig när det är varmt ute! haha!

Jag har inga kjolar och de klänningar jag har är för korta för att ha i lekparken! haha! Party kläder bara lixom! ;) Jag har ju aldrig haft sånt förut typ! :P Jag har ju vart lite pojkflicka med jeans och långärmat typ! Eller t-shirt!

Men nu vill jag ha en kjol! Inte för kort och inte för lång! Eller en klänning som är lite roligare än den jag hade när jag var gravid....

Jag har några tunicor, men även de är för stora nu! Jag har ju gått ner en del sedan grav och efter det...
Värsta i-lands problemet! haha!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0