True Love!

Feta osten i maten var riktigt gott! Så lägg till det i receptet! ;)


Nu är min älskade Tindra hemma igen! Och hon var riktigt mysig ikväll! Först lekte vi på lekplatsen och sen gick vi hem och mös framför tv'n. Hon var så söt och låg i min famn och tittade på tv. Och när jag frågade om vi skulle gå och sova så flinade hon bara och skakade på huvudet! hihi! Sötnosen!

Nu fattar jag äntligen vad som menas med oändlig kärlek! En kärlek som inte kan beskrivas med ord!

Så härligt att äntligen få känna den här riktiga kärleken! JAG ÄLSKAR DET!!!!!!!!!!



I morgon har vi lite tråkiga sysslor framför oss... Vi ska fylla i papper till Soc och maila soctjejen (Har fått en ny igen!) och hoppas på att få lite pengar! Sen ska jag ner till Försäkringskassan och fråga vad som hänt med mitt bostadsbidrag!
Kanske kika in på jobbet en snabbis! kan ju inte slita mig därifrån! ;)
Kommer alltid in och frågar: Har det kommit något nytt idag?
Så jag kan hålla mig uppdaterad tills nästa gång jag jobbar. Vilket inte är så ofta längre tyvär... Jag önskar att jag fick jobba mer, för jag trivs verkligen där och jag älskar alla mina arbetskamrater!
Och att hitta ett nytt jobb jag trivs med kommer bli svårt...

Jag har funderat lite på utbildning.. Men jag vet ju inte riktigt vad jag vill. Kanske göra klart de där kurserna jag hade kvar i Barn- och Fritidsutbildningen men så har jag även funderat på om jag kan bli.. Vad heter det? När man bakar kakor och tårtor? Konditor?
Ja jag vet ju inte ens vad det heter så det är nog uteslutet då... Eller florist! Verkar också roligt! Men frågan är ju om det finns jobb innom dessa områden och hur bra betalt det är.

Men men... Nu är det dags för sängen!! Får fundera lite mer på det där i morgon! ;)

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

Instämmer med dej ;) man är ju sååå kääär i sina små! ibland känner man att det inte kan vara sant, man älskar så mycket.. jag har länkat din blogg på min så du vet :) kram

2009-05-25 @ 08:50:23
URL: http://saandraa83.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0