Tears in heaven!

100:e och näst sista avsnittet av Grey's för den här säsongen!
Så vackert! Tårarna bara sprutade! haha!

Snacka om att man är blödig! ;)

Idag var jag och Tindra ner på stan i blåsten! Vi lämnade in papperna till FK och jag frågade 3 ggr om det verkligen var rätt och allt var med så om jag får tillbaka nåt nu så lovar jag att jag ska strypa någon!

Sen gick vi och hälsade på min mamma som jobbade i Norrtälje idag! Och jag köpte en kjol och en t-shirt för 98:- st! Jag hängde även undan ett par jeans på jobbet!
Och nu kommer säkert alla skriva: men du har ju inga pengar och bla bla bla....

Men jag ska tala om för er att eftersom jag gått ner i vikt så pass mkt den senaste tiden så har jag inte ett enda par jeans som passar längre! Jag har gått från 28" till 25".... Så ni kan ju tänka er hur stora byxorna är med tanke på att de töjer sig 1-1½ tum...!!
Dessutom så är inte byxorna så dyra och jag får rabatt! Jag tog bara de billigaste...

SÅ DET SÅ!!
Och kjolen och tröjan var ju inte heller så dyra.... Och jag behöver en kjol... Nån gång måste jag ju bli kvinna! ;)

Men i alla fall.... Sen gick vi hem och Tindra somnade i vagnen på vägen. Jag började bli extremt trött jag oxå så jag däckade i soffan när vi kom hem. När vi vaknade så lade jag mig i sängen och Tindra busade lite med mig och kastade leksaker på mig! haha! Men jag frös så jag var tvungen att lägga mig under täcket ett tag.
Sen gick jag upp och lagade mat!
Eller ja... Det vart varmkorv med bröd! Jag hade groddar på korven och det var jätte gott! Rekomenderas!!

Då började det åska ute och jag förstod direkt varför jag vart så trött! Konstigt att jag inte hade huvudvärk, även om det tryckte lite i huvudet.... Men men, bra för mig!

Sen mös vi framför tv'n och kollade på extreme home makeover! Jag grät såklart! haha! Och Tindra var så mysig och låg i min famn! Sen var hon tvungen att lägga sig för klockan var 40 min över läggdags! ;) Men det skulle vart mysigt om hon somnade i min famn.. Fast jag vet att hon inte skulle göra det så jag måste lägga henne i sängen!

Efter EHM så var det dags för Grey's! Tårar även där och det obligatoriska sms:andet med Linda! hihi! Nästa onsdag är det sista avsnittet som sagt och det ska vi se tillsammans! Då kommer det bli blött i min soffa! haha!

Nej nu ska jag kolla på lite Anime igen! Har börjat kolla på en ny serie som jag ha rsett lite av redan, men jag minnsi nte riktigt allt och man måste ju se allt... Jag såg bara lite då och då....
Serien heter "I me my ! Strawberry Egg" Lite underlig titel men så heter den!

Handlar om en kille som söker jobb på en skola som gympalärare men de anställer bara tjejer så han får hjälp av sin hyresvärd att "bli tjej" och får jobbet! Den är riktigt rolig men bör inte ses av barn under 15 år tycker jag för den innehåller lite trosscener o.s.v.... ;)

Ne vi hörs!
Love! Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0