Chihuahua!!

Ja Patrik bad iaf om ursäkt för allt han sagt här om dagen! Via sms visserligen men en ursäkt från honom... Det är bra!

Känns lite trist faktiskt, ändå, att jag inte kan skriva blogg utan att behöva tänka på hur jag formulerar mig eller på vad jag skriver....
Men jag får väl öppna min andra blogg igen då..... Eller skriva på datorn så bara JAG kan läsa.....


Jag vill ha en hund! En liten söt långhårig chihuahua (Stavade jag rätt nu?) eller en Yorky! Men jag har inte tid med en hund... :( Hade jag haft en hund hade jag nog inte kännt mig så ensam om kvällarna tror jag...
Iblan känner jag mig så ensam att jag gråter.. Jag sitter uppe halva nätterna och pratar med folk på msn för att slippa vara helt ensam! Och jag tror att det är därför jag är ute och härjar så mkt på mina lediga helger.. För att slippa vara hemma.. Ensam....

Men min älskade skruttunge får mig glad åtminsone!! Utom här om dagen så både hon och jag var väldigt trötta! haha! Hon gnällde, jag gnällde, hon skrek, jag skrek.... Ingen bra dag... ;)

Nu sitter hon och stoppar in grejer i stjärtskåran på mig! hahahaha! Knasfia! ;)

Idag ska vi ut på stan och äta lite glass med Madde var det tänkt! Kanske ska göra sig i ordning och få tag på henne nu så vi kommer ner innan 5! Jag och Tindra har oxå blitt lite tidsoptimistiska ibland! :p haha!

Men just nu är det 13 grader i solen och sol! Så jag hoppas på en fortsatt bra dag!
Åh åh! Kanske kan låna Kulans vovve? :p Roy - Råttan! ;) Så söt så!

Ne nu ska vi klä på oss!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Du verkar vara en väldigt stark människa!



Kram

2009-05-07 @ 10:17:53
URL: http://lillusen.blogg.se/
Postat av: Linn

Njea, har ju läst din blogg ett tag nu.

Och allt det här med att vara ensamstående mamma osv.. Allt som man kanske vill göra, men inte kan osv. Nej, starkt o fortsätt att kämpa o stå på dig! :)

2009-05-07 @ 10:20:56
URL: http://lillusen.blogg.se/
Postat av: Ela

kan verkligen rekomendra chihuahua, tog ju en av svärmors huor när jag sålde min huskey för hon skulle kräva för mkt när jag fick barn och så, en chihuahua är ju visserligen ingen lätt ras eftersom dom kan var lite egensinniga men dom kräver ju inte lika mkt som en stor hund och är verkligen jätteroliga att ha, sök på blocket och andra sidor så kan du säkert hitta någon på foder :)

2009-05-07 @ 14:54:58
URL: http://karateelixx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0