Mysmorgon!

Vilken mysig morgon!!
Jag vaknade av att jag fick ett sms och såg att klockan var kvart i 9!! Sedan hörde jag Tindra som låg och pratade i sitt rum. Hon babblade på som bara den! ;)
Sen när jag kom in så sa hon: Heeej! haha! Kan man bli sötare eller?
När jag tagit upp henne så satt vi i soffan och gosade till barnprogrammet! MYYYYYYYYS!!!!!! <3

Nu äter vi frukost! Eller den är väl klar nu! ;)



Ceacar ville oxå ha frukost! ;) hihi! Men hur gott kan det bli lixom! Knäckemacka med Basturökt Emilskinka, kvisttomater och alfa groddar! Mums!
Inte sugen på Thé idag... Så jag vet inte vad jag ska dricka istället!? Mjölk? C-vitamin? Vatten?

Skulle vara gott med Juice! Men ja ja... Man tager vad man haver! Tindra får mjölk! ;) Mjölk ger starka barn!!

Nej nu ska jag gosattackera Tindra lite! hehe!!

xOxO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0