WTF!

Jag gick till läkaren som var huuuur virrig som helst!
Fick göra lite prover, tops i halsen för att kolla efter halsfluss och blodprov..........
Topsen var ok, men jag fick ondare i halsen efter att hon vart där och pillade.... Och blodprovet.. jag hyperventilerade nästan och så skulle hon sticka och....

Hon kom inte ens igenom skinnet!!!!!!
Så hon måste göra om!!!! Och så sätter hon den på fingret och.....

Hon kommer bara halvvägs så det kommer nästan inget blod! Hon ber mig slappna av så att det ska komma mer men hade jag slapnat av mer i handen hade den fallit mot marken.... Så....

Hon sticker en gång till!! Och den här gången tog hon i utav bara helvete!!! Och då forsade blodet så då var hon väl nöjd....

Sen kom min läkare inspringandes och hade en annan patient samtidigt som mig som fått bomullen från topsen i öronen! hahahahahahaha! Och så ber hon mig vänta utanför hennes dörr.. Jag väntar...
Helt plötsligt rusar hon ut och ser ner på mig och säger: "DU.... Testerna visade på virus, finns inget att göra" och så springer hon iväg med gubben som hade bomull i öronen efter sig! haha!
Virrigt värre!

Men jag får väl dras med den här skiten ett tag till då.. Hoppas det går över snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0