<3

Lycka! Nu har jag något att se fram emot den här helgen oxå!
Jag ska nämligen åka till min älskade Tobias i morgon efter jobbet! Och nästa helg är det Globen Horse Show! Woho! Sen skulle Tobias eventuellt komma hit veckan efter det! Vilket jag verkligen hoppas! Skulle vara kul om han fick träffa Tindra oxå! Hon tjatar ju hela tiden om "Bias"! haha!

Igår t.e.x när vi skulle hem till mamma och äta så sa hon:
"Åka Bias?"
"Nej vi ska inte åka till Tobias..."
"Inte åka Bias? Nej.."

Och ibland när vi åker buss frågar hon samma sak! haha! De har setts i 5 min genom en bilruta/bildörr en gång och hon har bara pratat i telefon med honom en gång i 3 sek (Fast hon hade mycket att säga då!) och på den lilla stunden har hon tydligen fastnat väldigt mycket för honom! Det är lite kul!

Hon saknar sin pappa oxå. När hon är ledsen ibland vill hon ha pappa. Lite synd att de inte ses så ofta... Men det konstiga är att när jag ringer honom så att hon kan prata med honom, då vill hon inte prata alls! Ja ja det är väl bara en fixidé att hon inte vill det, förhoppningsvis.

Idag har vi haft mysfredag som vanligt! Och Tindra har haft otursdag idag!
Först har hon snubblat på ALLT! Sig själv, mig, trösklar, leksaker och t.o.m mattkanten! Sen skulle hon sätta på sig mitt diadem som är gjort i stål och råkade snärta det rakt på örat så att halva örat vart alldeles blått och ömt. Och sen efter att vi handlat och skulle äta mat så skulle hon promt klättra upp i sin stol själv fast jag sagt åt henne 10000 ggr att hon inte får det för att hon kan ramla ner! Och gissa vad som hände? Jo hon ramlade ner.... Som tur var så slog hon sig inte!

Sen åt vi mat. Tindra åt väl sådär bra... Men efter maten vart det "gosis och pockorn" och det åt hon inte heller mycket av. Åt mest popcorn och lekte väl mest med godiset! hihi! Sen hämtade hon kastruller i köket och lagade mat av popcornen! haha!

Jag skulle vilja köpa ett sånt där litet kök åt henne för hon tycker ju att det är så kul att laga mat nuförtiden! De hade extrapris på ett sånt här på leklpaneten så jag tänkte kika på det när jag fått lön! Ska höra med P oxå om han kanske vill vara med och dela för det kostade en del ändå... Jag tror hon skulle älska det!

Nej nu ska jag kika lite på bussar och sen ska jag väl sova! Jobb i morgon som sagt! :)

Min mage har förresten vart bra idag! Eller ja, bättre! Jag har iaf inte behövt göra nr 2 idag! haha!
En sista koll på internet och bussar sen sova!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0