All done!

Inventeringen gick bra! :) Tiden gick fort!
Hämtade Tindra och gick hem! Direkt i säng när vi kom hem, färdig i pyjamas och allt! Bosse hade satt på henne den och borstat tänderna! Och fixat välling! Snällt!! :)
Nicklas och Johanna (Mest Johanna kan jag tänka mig?) hade det oxå gått bra för innan Bosse kom hem!

Min söta Tobias ringde på vägen hem från mamma oxå! Stackarn är förkyld... Jag hoppas han kryar på sig snart!

Jag saknar honom massor!! :D 12 dagar kvar! Ååh det hade ju vart underbart att fått träffas lite mer än bara en helg... Hmm... Ja ja.... Då har han ju iaf 12 dagar på sig att bli frisk på! BASKEMIG! ;)
Eller 11 dagar blir det ju i morgon!

Miss you så my ♥


Jag funderar på vad jag ska göra nu... ta ett snabbt bad och krypa ner och kolla några avsnitt av "Fullmetal Alchemist" kanske? Började ju läsa sista "Frankenstein" igår med... Hm.... Jag är nog för trött för att läsa... Men vi får se efter badet!! Blir bara ett snabbad utan att tvätta håret, det får jag göra i morgon för jag blir så torr i håret på vintern...
Vill färga igen, för det blir så mjukt och fint då! hihi! Vet inte vilken färg jag sta ta bara! Funderar på att gå till frissan och kolla vad det kostar! Vill ha mahogny eller kastanj med nötbruna slingor! Och det är ju lite svårt att fixa själv.... Eller svart/Mörkbrunt med röda slingor som är ännu svårare!
Men jag gissar på att alt. #1 är det som skulle bli bästa på mig....

Nej nu vet jag inte om jag vill bada längre..... Nu vart jag så trött.... *Gäspar* Kanske bara FMA och sängen på en gång tror jag! Jag är hungrig oxå! Aja...

Natti natt!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag läser bloggarna via bloglovin, och då ser man ju bara ett inlägg i taget! Så såg sen vad du skrivit.



Okej, men kom inte Tindra samma dag som beräknat?

2009-11-04 @ 09:47:37
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Vad knäppt att ni fick gå kurs som skulle sluta precis i samma veva som bebis var beräknad. För mig slutar kursen mer än 1 månad innan beräknad ankomst ju.

2009-11-04 @ 12:34:04
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Aha okej, ja det hade ej varit så kul. Var det så några gravida just då? :p

2009-11-04 @ 13:14:45
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0