Bättre!

Nu är Tindra bättre!
Igår kväll så var hon nästan feberfri men fick en alvedon innan läggdags för säkerhetsskull! Hon t.o.m dansade och busade lite på kvällen så pigg var hon! Men hon hade sovit helva dagen så det var nog därför!
Idag är hon helt bra och har lekt, bajsat och ätit frukost som hon brukar!

Jag somnade sent igår. Var hungrig så jag låg bara och tänkte på det och låg och funderade på hur Tindra mådde. Somnade strax efter ett i natt. Men jag sov ju oxå samtidigt som Tindra igår på dagen, eftersom jag inte fått så mkt sömn på natten innan. Så det kan ju ha vart det med.

Vaknade i morse av ett sms från mamma och såg att klockan var kvart över 9! Halv 10 väckte jag Tindra oxå! hehe!

Blir nog hemma från dagis i morgon oxå men får nog gå på torsdag för hon verkar så pigg nu. Hon ser lite sliten ut men det tar ju på kroppen att ha så hög feber som hon hade. Tur att hon inte är sjuk så länge när hon är sjuk!

Nu springer hon runt och lagar mat och sitter i mitt knä och matar mig! haha! Mysunge! ^^

Men nu känner jag mig lite hängig så jag hoppas att inte jag blir sjuk igen bara!

Sökte 4 jobb igår! B.l.a på teknikmagasinet! Jag är duktig jag! :D
Jag har bestämt att jag ska söka minst 4 jobb i veckan! Det beror ju på hur mycket det finns att söka oxå!

Idag ska jag slänga in en maskin tvätt för alla Tindras pyjamaser är skitiga....

Skulle behöva handla lite med....

Nu ska jag tydligen äta hamburgare med Tindra! hihi!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ela

Ja, man blir så jäkla less på att söka jobb när dom inte ens svarar. Skulle verkligen vilja ha ett jobb jag med, är sååå less på att vara hemma och göra ingenting, haha.

2009-11-18 @ 08:58:27
URL: http://trattsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0