billig billig?

This is a mad world!
Igår ringde mamma och sa att jag skulle ta med mig min gamla lönespec och komma till jobbet, för det kanske var så att det inte stämde! Och för att säga att jag borde ha två års erfarenhet (Lön baserat på två års) istället för en!
Så sagt och gjort! Fick några tider då jag skulle jobba oxå! Bara helger! Men det är bra för då är det OB! ;)

Sen sulle jag gå hem till mamma och hämta påslakan.. men gick in en sväng på Expert och pratade med Henrik och hittade en dator som jag vill ha.. "Bara" 5000 kr..... Får köpa en Harry Boy! haha!
Men jag fastnade där inne och stod och pratade i en timma med honom typ. Om allt och inget!

Sen hade jag dödligt ont i ryggen och huvudet känns som om någon har en fjärrkontroll och höjer och sänker volymen på huvudvärken.. Helt sjukt! Så jag tog bussen hem. Men så kom jag på att det var ganska onödigt att komma hem, vara hemma i 15 min och sen gå och hämta Tindra igen, så jag hoppade av utanför dagis och hämtade henne på en gång istället. Bara 30 min tidigare så det gjorde ju inte så mkt!

Fick ett fint litet "födelsedags kort" som de gjort på dagis! hihi! Och så hade de gillat glassen, marängerna och bären! Men inte så mkt att glassen hade tagit slut, så vi fick ta med oss lite hem. haha!
Gör iof inte mig nåt då kan jag äta den ikväll! hihi!


Innan jag åkte hem gick jag ju förresten till apoteket och skulle köpa fellivell (vet fortfarande inte hur det stavas! haha!) och DRA MIG BAKLÄNGES! Den kostade 210 kr för en refill!!
Så jag hoppas VERKLIGEN att den funkar nu!

Tänkte sätta i den redan på torsdag så den hinner verka lite innan jag åker på fredag... Jag håller alla tummar och tår på att det funkar för jag vill inte ha en katt som kissar inne så fort jag går hemifrån och som mår dåligt....
Funkar det så är det lätt värt de där 210 kr! För jag behöver ju inte ha den i jämt så den lär ju räcka ett tag iaf!

Nu ligger Tinna och sover och jag äter pepparkakor (Inte så många som jag hade velat dock, p.g.a magen...) och dricker rabarber te! Men det är värt det om det gör ont för det är så gott!!
Aj nu vred någon på volymen i skallen igen.... Det gör ont ovanför ögonen lixom.. Och baktill på skallen! Och så håller det i sig nån minut och så går det över igen....

Nej nu ska jag mysa ner mig i sängen och läsa (eller somna)! haha!

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Kim

Alltid skönt med extra jobb tider. :)

2009-11-10 @ 21:23:53
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0