Coach!

Jag fick finaste lilla.. vad ska man säga? Dikt? text? Ja i alla fall.... ... Av Tobias idag på msn!

Jag var inte inloggade men fick meddelandet när jag loggade in nyss!!

"Like the stars shine eternal, I dont´t.. But I still want to spend some of my time in your light. Se the glow you share with everybody around you. Bask in the energy that flow from you. And enjoy all of what you are :D In many ways ;) Love ya babe"

Ååh är han inte underbar? hihi! (Jag vet jag tjatar om det, men han ÄR underbar!!) ;)
Jag skrev ett sms på rim i natt till honom. Men det här är ju mycket finare! Jag kan inte skriva fina saker om det inte är på rim! haha! Jag är skit dålig på sånt....

Men det kom från hjärtat det jag skrev, så det var väl kanske lite fint ändå! ;)

Försöker förresten komma på vad jag ska köpa till Tobias i julklapp! Och jösses vad svårt det är! Andreas tyckte att jag skulle fråga Nicklas vad han vill ha i julklapp och köpa det till Tobias! haha! Men riktigt lika är de ju inte! Jag har en idé om vad jag ska köpa... Men det är svårt ändå!

Och så berättar han idag att hans mamma har gett (Ska ge) Tindra ett smycke! Jag måste ju köpa en julklapp till henne med ju! Sockor, tekula och smycke.... Snart får hon sluta ge bort saker till oss för jag har ingen idé vad jag ska ge tillbaka! haha! Låter som småsaker kanske, men det var ju tanken bakom dom var stor! Och hur ger man tillbaka?
Jag får tänka på det med ett tag tror jag.... Tobias får luska lite åt mig tror jag! ;)

Idag har jag vart på möte med en jobbcoach! Jag hade inga större förväntningar och trodde det skulle bli lika långtråkigt som alltid. Men hon var faktiskt riktigt bra! Hon ställde rätt frågor och reagerade, eller vad man ska säga, på rätt saker jag sade. Fick en uppgift av henne till nästa gång (om två veckor) och ska även boka tid hos AMS yrkesvägledare och prata om KY utbildningar, Socionomutbildningen, grundämnen och även prata om att jag kanske har Dyskalkyli och få hjälp med det!
Hon skulle leta upp några KY utbildningar hon trodde att jag skulle gilla! och jag skulle även maila mitt CV och personligt/a brev till henne för hon sa att om de var så bra som jag sa att de var så ville hon ha dem som exempel till andra! hihi!
Tänk om hon tycker att de suger nu då? haha! Fast jag tycker att de är riktigt bra faktiskt! Så många personliga brev som jag skrivit så har man ju lärt sig...

Vi pratade även om att skriva lite! För hon skriver böcker och jag berättade att jag oxå börjat skriva lite! det var kul! jag skulle vilja läsa hennes ena bok som kommer ut nu i April, tror jag det var....

Nu ligger Tindra och sover, eftersom hon inte sover på dagis längre.... Och jag måste gå på toa känner jag! Ifall ni ville veta? ;)

Pyss å Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0