Dop!

Nu är vi hemkomna och mätta efter dagens bravader!
Dopet var jätte fint. Jag sjöng inte med i psalmerna för det känns så fel att sjunga om "gud" när jag inte tror på någon "gud"... Men Tindra gillade när de sjöng någon psalm med 'blinka lilla stjärna' som melodi och skrek: IGEN!! När alla sjungit klart! haha!
Vi kom en aning sent, precis när de börjat. Hade lite problem med att hitta! haha! Men det gjorde inget eftersom de bara precis börjat!

Sen åkte vi hem till Ida och åt jätte goda kakor! Tindra ville ha mat sa hon så vi gick ner till ica och handlade. Men när hon väl fick maten ville hon inte ha! Hon vart lite trött och kinkig men höll sig ett tag till med lite lek med ballonger medan de öppnade presenterna!

Men sen vart det nog för mkt för henne så vi gick ner till bussen. Fick vänta ett tag på bussen men hon somnade så det gjorde inte så mkt!

Hon vaknade strax innan bussen kom till Norrtälje. Jag fattar inte vad dom som designade bussen tänkte med! Både på dit och hemvägen var det en annan (Samma båda gångerna! haha!) barnvagn som skulle på och de har ju plats på sidan av bussen och man får INTE plats med två vagnar där om inte ena eller båda ska stå rätt ut i gången så man inte kommer förbi!
Är inte det farligt? Ifall det skulle börja brinna eller man måste evakuera snabbt av annan anledning?
Dessutom är sätena där (Sånna man fäller ner) sjukt obehagliga att sitta på om man ska åka långt!
Jag tänker även på de gamla och handikappade (Det är ju en handikappsplats) som måste få plats där! Ja ja...

Jag har inte vart okej i magen idag! Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk nu! Och både jag och Tindra har börjat hosta lite igen....

Jag är sjukt trött oxå så idag blir det i säng tidigt!!

En sak till..... JAG SAKNAR TOBIAS!!!!!!!!

Nu är det snart dags att natta Tindra! Hoppas det går lika bra idag som igår!
I morse fick jag ju väcka henne klockan 9!! haha! Hon sov visst gott i sin nya säng! Eller så var hon uppe och lekte hela natten medan jag sov! ;)
Nu lagar hon mat! Det blir häst med sås och hö på sidan! ;) haha! *mmmmm....*

Nej! Mys med lillstrumpa nu!!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vilken god mat hon lagar ;)

2009-11-09 @ 09:52:45
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: elli

Jag tror det är plats för en barnvagn och en rullstol. För platsen längst in är egentligen en rullstolsplats :) Tycker det är jätte bra att dom har en sån på dom nya bussarna.

2009-11-09 @ 13:18:50
URL: http://ellimedtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0