Helgen som kom och gick alldeles för fort!

Nu är helgen över och min söta Tobias har åkt hem igen... :(

Jag önskar att han hade velat/kunnat stanna längre, men man får väl ta det lugnt i början! Även om det är väldigt jobbigt och tråkigt att bara kunna ses på helgerna eller varannan helg... Nu kommer det vara 2 veckor igen tills vi ses eftersom min lilla skrutta fyller två år på lördag och på söndag är det dop för lille Lucas i Uppsala!

Det hade vart skönt att kunna åka iväg en veckodag om jag ändå var ledig, men det går ju inte... Jag får vänja mig helt enkelt! ;)

Här kommer helgens bravader:

Fredag:
Tobias skulle komma med bussen 18.15 och jag jobbade till 18.00. Men strax innan 17 så dök han och hans pappa upp inne på jobbet! han hade fått skjuts av sin pappa hela vägen! Snällt! Min första tanke var: "Vad f*n har jag glömt bort mitt kassapass?" haha! Men han fick snällt vänta för jag hade ju en timma kvar att jobba. Under tiden hade han gått runt på byn och kikat lite och strax innan 18 kom han in med en blomma åt mig! hihi!
Han vart även "attackerad" av mamma på övre plan och pratat lite med henne! :)

Sen när jag slutat jobba så gick vi och handlade. Skönt att slippa stressa hem för en gångs skull! Vi köpte lite gott som vi åt på kvällen medan vi kollade på film!

Vi såg "paranormal Activity" som sagt och ja den var bra och läskig som fan! Somnade vid 6 tiden på morgonen.

Lördag: Jag vaknade väl vid 11 och klev väl upp vid halv 12 medan Tobias låg kvar i sängen en stund. jag drack lite thé och lyssnade på "Barnaministeriet" på P4 innan jag kröp ner i sängen med Tobias en stund igen innan han vaknade ordentligt.

Mamma hade bjudit över oss på middag på kvällen. Vi skulle äta kl 19. Och fram till dess så gjorde vi nog inte ett skit! Det var skönt att bara mysa och kolla på klipp på Youtube o.s.v.

(Klickbara bilder från i lördags, på väg hem till mamma!)

Middagen var jätte god! Förutom att det var musslor i den! *Blä* Det vart "fisk-gryta"-isch! haha! Och en hel del vin efter det! Det var mysigt och kul! Jag hoppas alla tyckte det! Jag var super trött och vi gick inte hem förrän rätt så sent. Och när vi kom hem så... Ja.. Vart det "film" ;) Sen slocknade jag som ett ljus! Medan Tobias låg vaken ca en timma till.

Söndag:
Vaknade vid 9 tiden. Tobias en stund efter mig. Gnällde på huvudvärk som gick över efter lite vatten som tur var. Vi mös mest och kollade på klipp som vanligt. Lyssnade på musik och gosade med Ceacar!

Jag tror Tobias vart lite kär i Ceacar! ;)

Sen var det dags för honom att åka hem... :( Jag blir allid lika ledsen när vi skiljs åt... Jag är så glad när jag är med honom.. Inga dumma tankar och hemska känslor! Bara kärlek, trygghet och mys!
I morgon är det en månad sedan vi träffades första gången och jag har redan så starka känslor för honom. Saknar honom varenda sekund vi är ifrån varandra.

Jag önskar att jag kunde vara lika chill som honom och tänka att två veckor går fort istället för att tänka att två veckor är en evighet! En vacker dag kanske jag lär mig! haha!

Sen när han åkt gick jag hem till P för att hämta Tindra! Som inte alls ville krama mig! haha! Hon var trött för hon hade inte sovit och vaknat tidigt. Så hon fick sova en stund och då passade jag på att låna P's dator och sökte 6 st jobb!! *Duktig jag får själv-klapp på axeln* och det var verkligen jobb som jag tror att jag skulle tycka var roliga att jobba med! Ett var perfekt med tider och allt om jag skulle pendla så det håller vi tummarna för! Förmiddagar och varannan helg! Kan det bli mer perfekt?

Sen åt vi lite mat när Tindra vaknat innan vi gick hem. Hemma satt vi och läste sagor! Första gången hon suttit stilla och verkligen kollat på bilderna i boken och lyssnat på mig när jag läst för henne. Så det var mys! Sen sjöng vi medan vi satte på pyjami och fixade välling. Sen vart det sängen. Lite sent, men vi hade så mysigt med sagoläsandet att tiden bara rusade iväg!

Bild från i fredags!



Nu har jag badat och håret är väl halv torrt, men jag ska nog lägga mig ändå för det är sent nu!

Natti natt!!


Puss och kram!!

Saknar dig så Tobias!!	

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag har inte vågat testa musslor, haha. :p

2009-11-02 @ 08:51:22
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0