Helgen!

Helgen har varit underbar!
Först en härlig fredag med min älskade Tindra! Trots regn och rusk! Vi gick till affären och handlade lite. Vart lite godis och popcorn till kvällen som vi åt och mös tillsammans i soffan.
Sen lördag med jobb och efter jobbet åkte jag ju till min älskade Tobias! Kollade på en "dvd" med Eddie Izzard som är jätte rolig! Skrattade så jag satte min mat i halsen! haha!

Sen höll jag ju stackars Tobias vaken för jag kunde inte sova och han var jätte trött... hehe! Men vi somnade tillslut.
Söndagen var både härlig och tråkig. Jag diskade lite åt Tobias medan han var och handlade frukost åt oss och sen mös vi lite. Missade bussen oxå för.. Ja vi var upptagna helt enkelt.. hehe!
Men sen var det dags att åka hem och det var ju lite ledsamt...

Men att komma hem till min mysiga unge är ju så underbart! Hon hade bakat pepparkakor hos mormor och vart på kalas hos min morbror som fyllt år! Hon hade fått ett gammalt troll av gammelmormor som både jag och min mamma lekt med när vi var små! ;)

Nu längtar jag tills på fredag! Till Globen Horse Show med Kim och två andra tjejer! Kommer bli sååå kul! Det dumma (Eller ja..) är ju att varje gång jag är på det där så gråter jag ju! hahaha! Det är ju fantastiskt! Jag längtar tills Tindra kan följa med och kolla och vekligen uppskatta det!
Nu skulle hon nog ha lite svårt att sitta still och kolla. Och hon förstår nog inte riktigt vad det är än.

Massa bilder ska tas! För nu har jag ju en lite bättre kamera än jag hade innan! ;)

Just ja, fick ett fint meddelande på msn igen av Tobias:

"I woke up early.. no sun.. and you are not here.
A bit gloomy and lonely. But I know you are behind the computer screen, not far away, but there.
I look around.. something to do.. Maybe a cup of coffe to drink??
My eyes sees the bed. It´s empty.. "You where there yesterday, but now in yours" I think..
Soon.. soon we will meet again my dear.
And that I swear"


Gud vad jag älskar den där människan!

Som jag skrev till honom igår; Du är en man av få hadlingar och ord. Men när du väl är där, tar du mig med storm!

...och det stämmer verkligen!
Han är verkligen ett stöd för mig. Och trots att jag är lite psykopat ibland så står han ut med mig och finns där för mig. Jag önskar och hoppas att en dag kunna finnas där för honom som han finns för mig. Han är ju speciell på sitt lilla speciella sätt! ;) Inget jag tänker ta upp här för det har ingen annan med att göra!
Jag älskar honom så!

Idag har jag och Tindra lite att göra! Kopiera papper och skicka in! Samt köpa frimärken och kuvert så att jag KAN skicka in papperna! haha!

Igår köpte jag ett kollegieblock och gjorde en "Mål bok" för 2010! Satt i en timma på bussen igår och skrev upp några mål och under varje kategori ska jag skriva hur det utvecklas!
Jag satte upp realistiska mål som kan uppnås under ett år och gjorde även en "att göra" lista för den här veckan och jag ska försöka göra en för varje vecka! Och även en "pepp lista" där jag skrev upp några saker som jag faktiskt är bra på!
Jag hoppas att den ska hjälpa mig framåt under resterande 2009 och 2010!

Nej nu måste jag göra mig i ordning så vi kan gå ner på byn och göra alla saker som skall göras idag!!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Att sätta upp mål och sedan belöna sig själv när man uppnått dom är viktigt! :)

2009-11-23 @ 11:51:49
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Du måste komma och se hur vi bor ju! :)

2009-11-24 @ 11:18:09
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0