Dumma mage!

Min mage och jag kommer inte överrens alls! Och inte huvudet och jag heller (Fast det har vi aldrig gjort! haha!)!

Jag har ont precis där revbenen "går ihop" och jag gissar på magkatarr och det är ju inte så kul! Känner mig inte alls pigg! Sov en stund på dagen nu medan Tindra sov oxå. Det hjälpte bara mot tröttheten, i alla fall lite. Är fortfarande tok trött! Men inte lika tok trött som innan!

Nu måste jag laga middag oxå. Det blir nog korv och mos! Det ska jag nog kunna få i mig?
Åt lite nudlar till lunch och det var inte så farligt. Nu gör det bara ont...

Nej.. Middag var det!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vi åt ost & broccoli soppa, små fralla med senapsskinka och så ett glas mjölk. :)

2009-11-10 @ 20:36:33
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0