Feber....

Tindra är inte bättre..... Hade 40,2 i temp vid 5-tiden i morse. Det har inte blivit mycket sömn för någon av oss.
Nu sitter jag i telefonkö till vårdcentralen. Jag ringde vårdupplysningen i natt igen och de tyckte att jag skulle ringa nu på morgonen.
Jag hoppas att vi får tid och hjälp. Jag får inte i henne något vatten alls knappt och hon är varm som en stekpanna! Och hon ligger och säger: "aj aj aj aj" för hon har ont. Antagligen i huvudet.

Nu ligger hon i min säng och är tyst och lyssnar på rösten och signalen från Skype, där jag ringer ifrån.

Själv fryser jag som en apa och är hungrig. Men inte kan jag äta.... Ska klä på mig när jag ringt dom på vårdcentralen. Jag hoppas vi får komma dit snabbt.

Ska höra om lillebror är vaken och kanske kan köra oss....

Nu mår jag illa oxå... Typiskt....

....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0