Fredagen den 13:e. My lucky day!

Igår var det fredagden den 13:e! Vilket brukar vara min turdag!
Gårdagen var faktiskt rätt så rolig! Jag och Tobias fick skjuts in till Uppsala av hans kompis, lite tidigare än vi egentligen behövde vara där. Men det gjorde inget. Vi gick runt lite på stan och kollade in lite saker innan vi gick till en kina restuarang som hette "Bamboo nånting" eller nåt.

Vi skulle äte buffé och när vi skule beställa dricka till så sa jag att jag ville ha ett glas rött vin. Och servitören höll praktiskt taget på att tappa hakan i golvet! haha! "eeh.. har du leg?" sade han sen och jag och Tobias började as garva. Hans min när jag sa det var obetalbar! hahaha! Han såg ut som om jag vart en 12 åring som frågat efter vin! Men när han fick se leg sen så fick jag mitt glas vin! ;) Men kul var det!

Sen fick vi vänta i två timmar på bion. Det gick trots allt ganska fort fastän vi inte hade något att göra.
Vi skulle se "2012", filmen om världens undergång. Den var rätt så bra! Lite lång bara och jag är alldeles för mager för att kunna sitta bekvämt så länge på de där stolarna! Så efter halva filmen började jag skruva på mig och hade väldigt ont i svanskotan!

När filmen var slut så trodde vi inte att vi skulle hinna med bussen hem. För filmen började lite senare än planerat för det var några som kom sent till bion. Men vi chansade och nästan sprang bort till busshållsplatsen och vi hann faktiskt!
Och när vi klev på fick jag åka på barnbiljett, vilket inte är så ovanligt! Men när Tobias skulle betala fick han oxå åka på barnbiljett! hahahaha! DET var roligt! *Där fick du för att du kallade mig liten flicka!*

Kom hem runt ett tiden och jag var rätt så trött. Kollade på ett avsnitt av någon serie som Tobias följer innan vi lade oss. Jag somnade väl rätt så fort medan Tobias låg och läste en stund.

Sov rätt så oroligt och har vaknat till då och då. Försökte somna om och lyckades ett par gånger men sen gick det inte mer. Nu har jag vart vart vaken en stund och Tobias sover fortfarande. Jag hade tråkigt så jag satte igång datorn och nu väntar jag på att han ska vakna! Kanske kan hoppa på honom lite så han vaknar? ;) hihi!

Nej... Nu får jag nog väcka honom med lite kaffe!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, tyckte dom att han såg ut som en barn rumpa? :p

2009-11-14 @ 12:49:50
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0