Good days!

Igår var en bra dag trots regn! Även om jag gick ner till AMS i onödan för att han hade glömt.... Men det gick ju bra ändå tillslut! Fast! Dom ska inte tro att dom kommer undan med det! Aja baja!

Som Tobias sa igår; de blir skitsura och nästan kickar ut en från AMS om man missar ett möte med dom, men när dom gör det så är det skit samma! Och så ska det ju inte vara!! Och det ska dom få veta!!

Sen fikade jag och Tindra med Popo (Morbror Nicklas) och Johanna på café Hörnan! Sveriges mysigaste café om jag får säga det själv! Även om personalen kan vara lite udda ibland! Men den här gången verkade dom ha anställt någon med hjärna! :)

Sen en tripp in på Åhléns och då tappade Nicklas tålamodet totalt och ville hem! haha! Så när han och Johanna gått vandrade jag och Tindra runt där själva. Tindra är så super snäll att ha med sig in i butiker! Visst pillar hon på saker, men hon går alltid i närheten av mig, kommer alltid när man ropar efter henne, är alltid lugn och tyst och hon slutar (oftast) pilla när man säger åt henne! Eller ja, hon börjar pilla på nästa sak istället! hehe! ;)

Sen vart hon trött så vi gick hem och hon somnade i vagnen.

Jag gjorde lax och kokt potatis till middag, sen lekte vi, klippte luggen på Tindra och sen vart det pyjamas och Greys! Tindra fick lägga sig i första reklamen! hehe!

Igår var en bra dag som sagt! Jag var faktiskt glad hela dagen och inte en enda dum eller jobbig tanke på hela dagen!
Sen kunde man ju inte avsluta dagen på ett bättre sätt än med ett samtal med Tobias och säga god natt! <3

Fast det får jag väl igen idag! haha! För Tindra vaknade halv 6 i morse och skrek "aj aj aj aj!" så jag rusade ju såklart upp (I kylan! Man blir ju iaf lagom pigg av det!) och trodde hon höll på att dö! Men så hade hon bara rivit sig på läppen och ville att jag skulle blåsa......... *suck* Sen somnade hon om, men inte jag inte!

Nej för Therese har slutat sova!!!!! Jag kan inte somna på kvällarna/nätterna och vaknar jag en gång på natten/tidigt på morgonen är det kört! Då kan jag inte somna om! Och strax efter 6 tror jag det var fick jag ett sms av Tobias som fortfarande inte hade somnat och kunde inte göra det heller! Så han skulle gå upp och dricka kaffe...

Jag funderade på det samma (fast te!) men jag envisades med att ligga kvar och somna om! Och tillslut somnade jag ju, i ca en kvart, innan klockan ringde för det var dags att gå upp! *Woho* SJUUUUUKT trött i morse så vi sniglade oss på morgonen och kom lite sent till dagis men det gör ju inget!
Nu är jag galet pigg istället, i alla fall i huvudet! Men kroppen är trött....'

Ska snart vrida upp musiken till MAX och städa skiten ur den här lägenheten! Ni anar inte hur mycket jag bara vill ta tag i de här äckliga tapeterna och bara dra ner dom!! Dom faller ju av snart ändå av sig själv.....

Nej! STÄDTAJM!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0