Händelselös dag...

Inte så mycket har hänt idag...

Just nu funderar jag på om jag ska vräka ur alla känslor jag har i bloggen, skriva på min historia igen eller söka lite jobb...
Svårt val, jag önskar att jag skunde göra alla samtidigt.. Men det går ju tyvärr inte...

Jo pappa och Mia var över en snabbis idag med presenter till Tindra. Två pyjamaser, en kattgose och en bok fick hon! Pyjamaserna var i storlek 92 sa pappa men jag måste kolla det sen för den var GIGANTISK på henne! Ja men hon har iaf något att växa i då!
De sa inte så mkt när de var här, pappa kollade mest på tv'n eller på Tindra. De var väl här i 20-30 min kanske. Bättre än inget iaf!

Jag hann ju inte städa innan heller så det lär väl snackas om det efter nu oxå...

Men vad fan... Jag har ingen ork alls.... Jag kan inte sova.. Jag ligger och vrider och vänder på mig till 2-3 på natten, jag gör inget vettigt om dagarna, är ensam (Förutom Tindra då!) och uttråkad och deprimerad utöver det... Hade dom/pappa ens brytt sigom mig lite så hade han frågat hur jag mådde, på riktigt. Det har han nog aldrig gjort tror jag....
Han ringer väl och frågar hur det är sådär, men då svarar man ju alltid: Bra! För det var ju inte därför han ringde!
Han bryr sig nog säkert och vill veta, men jag tror inte han vet hur han ska gå till väga... Vi har ju som sagt aldrig pratat så... Utom på fyllan och hur bra är det då?

Ja ja... Jag har iaf kommit fram till nu att jag ska åtminstone läsa igenom min historia och se om jag finner någon inspiration!

Hoppas på några rader!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0