Hur ska man älska någon som har älskat någon förut?

Idag har det vart storstädning hemma! Jag har t.o.m skurat i ugnen och ordentligt skrubbat alla plåtar! Det enda som är kvar nu är att skura golven men det gör jag när Tindra lagt sig för annars springer hon runt och halkar i det blöta hela tiden...

Sen ska jag bada, eller kanske duscha? Vi får se.. ;) Och lägga mig tidigt idag! I alla fall försöka... För det säger jag varje dag men somnar ändå aldrig innan 01.00... Nu har jag dessutom kommit till värsta spännande delen i boken, "Dean Koontz's Frankenstein - Dead and alive". Sista delen så nu är det sjuuuukt spännande och se vad som händer!
Den har vart stundvis långtråkig och för många karaktärer på en och samma gång som han hoppar mellan, men när man fattar varför man måste läsa om alla dessa tråkiga gubbar och gummor och "figurer" så blir det sjukt spännande sen!
Inte många kapitel kvar nu....



WOW! När jag googlade efter bilderna på böckerna så såg jag att det finns "Comics" med samma titel! Fan vad ballt! Måste hitta, köpa och läsa!! Se bilderna som man sett i huvudet på papper och jämföra hur de ser "honom" och hur jag ser "honom"!! GRYYMT!!

Kolla bara här:



IIIIH!!!! Extas eller vad? Jag känner mig lite töntig.... haha!

Men jag tänkte mig Erika med Brunt långt hår, och Deucalion som korthårig... Men Carson tänkte jag mig faktiskt rödhårig i page! hihi! men i mitt huvud när jag läser kommer de fortfarande se ut som jag tänkte mig innan! ;)

HAHA! Michael är dessutom (Ursäkta) neger! haha! Det tänkte jag mig aldrig!! haha!

Men grynt kul! Jag vill verkligen ha de där serierna!!

Nej nu är det dags att laga lite middag och det låter som att diskmaskinen är klar!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: sanna

oh you're eviiiiiiiiiil!!

2009-12-01 @ 13:50:16
URL: http://sannaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0