Jaha....

Oki nu har jag ringt och det var en annan faktura som de hade slagit ihop med den här.. Av någon konstig anledning... Elnät och bredband är väl inte samma sak? Ja ja.. Jag ska iaf bara betala såhär mkt en gång så det är inte månadsvis iaf!

Och sen fick jag även hjälp med att sänka hastigheten på bredbandet eftersom jag egentligen inte behöver såhär snabbt (Det var Patrik som ville ha det när vi var tillsammans) så nu har jag 10 istället för 100 och betalar mindre!
Hade jag valt 2 hade jag bara behövt betala 199 kr i månaden, men jag kollar ju på film på Youtube o.s.v så jag valde 10 och får betala lite mer då.. Fast... Nu kanske jag ångrade mig... Hmm.... Ja men nu vet jag ju iaf hur man gör för att ändra om det skulle behövas ändå! Nu kommer det sänkas med 100 kr iaf!

Åh! Nu vart det tyst en sekund här! Skönt!

Tindra tycker att det är "farligt" när de borrar... Det är inte så kul....

Jahopp nu började de igen.....

De ska vara klara den 6:e... Så 3 dagar till ska jag få stå ut med det här helvetet!

Just ja, de ringde igår från det här nya elbolaget som jag har skaffat nu och frågade om jag fått erbjudande på fast pris i Kwh.. Nej det hade jag ju inte... Jag frågade om det skulle bli dyrare då på somrarna eftersom på sommaren har jag haft knappt 300 kr i elräkningar tidigare. De sa att det inte skulle bli så, men att det kunde bli billigare på vintern.. KUNDE BLI! Ja ja vi får väl se! Jag tackade iaf ja... Har det inte blivit billigare än med N-e-energi efter/under ett år, som de lovade att det skulle bli, så kan man väl säga upp avtalet? Eller?

Shit jag kan ju inte ett skit om sånt här!! *Mammaaaaaa!!!*

Gosch, jag hatar att vara vuxen!!

Nu ska jag surfa in på AMS igen och kolla lite jobb! Får inte glömma att skriva upp alla sökta jobb nu....

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0