Oljud!!

INTE god morgon!
Nu är dom hos grannen ovanför och borrar! Och det låter som f*n!! Jag hör inte ens mig själv prata!
Jag vaknade precis innan de började borra och hörde att katten hoppade ner från soffan och var på väg till min säng. Sen satte de igång.
Och en stund efter såg jag att Tarzan blivit så rädd när de började att han kissade på golvet! Tur att han inte hann hoppa upp i min säng!! Tindra låg i sin säng och stirrade upp i taket och sa: "Det låter" när jag kom in till henne.

Man blir ju hörselskadad!! Jag frågade mamma om vi fick sova där i natt för jag vet inte vart vi skulle ta vägen kl 7 i morgon bitti innan de börjar.. Vandra runt på byn tills de öppnar kl 10 är ju inte så kul i kylan! För NÅGON!
man kan ju inte vara hemma då, dels för att det låter och dels för att det blir iskallt inne när de har alla fönster öppna!

OM de nu börjar här i morgon! De skulle vara klara i morgon så jag hoppas fanimig det!!

Ska bli skönt när allt det här är över! Det går en verkligen på nerverna att vakna varje morgon av borrljudet och att höra det varje förmiddag! Nu har de borrat i 45 min och jag har redan fått huvudvärk.. Stackars Tindra....
Hoppas hon inte vart rädd när de började....

Jag önskar att ni kunde höra hur det lät här hemma så ni kunde förstå hur jobbigt det är! Jag HATAR Roslagsbostäder! Jag vill ju inte ens ha den här förbannade ventilationen!! Jo den nya kåpan till spisen, men inte det i väggen!

Nej nu ska jag dricka te sen får jag väl leta upp de där förbannade gubbarna som borrar och fråga om de kommer hit i morgon! Ska sätta upp en STOOOOR lapp på dörren att de MÅSTE släppa ut katterna innan de börjar borrar! Vill inte ha mer kattkiss överallt... Stackars katt....

Ha d'!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vill bara säga att jag älskar att läsa din blogg!! Du skriver så ärligt och igenkännande! Jag läser den dagligen nu = ) Vet inte om du kommer ihåg mej, jag är kompis med Arvid och Ida, har en dotter på 6 år som heter Denise. Kram Kram

2009-11-05 @ 09:37:02
URL: http://bloggis.se/carroee
Postat av: Carro

Jo de e fint med oss : ) Men jag söker jobb som en galning, arbetslöshet suger verkligen! Skulle önska lite mer sol oxå ; ) Kram

2009-11-05 @ 12:29:28
URL: http://bloggis.se/carroee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0