Onsdags fräckisar!

En son frågar sin pappa;

- Pappa, vad kallas det när två människor ligger uppepå varandra? Pappa svarar;

- Älska. Nej, säger sonen, nåt annat.

- Samlag, svarar pappa. Nej, nåt annat säger sonen...Pappa funderar

- Knulla, säger han till slut.

- Nej Pappa, säger sonen. Nu kom jag på det, det heter våningssäng!



Lille Kalle sitter i stora rummet och leker med en tågbana.
- Här kommer tåget från Örebro lastat med 100 kukar. Säger Kalle.
Mamma som står i köket hör vad kalle säger, och springer in till Kalle.
- Så får du inte säga Kalle, nu får du stanna på ditt rum i fyra timmar.
Efter fyra timmar får Kalle komma ut. Han fortsätter att leka med tågbanan.
- Här kommer tåget från Örebro lastat med 100 kukar fyra timmar försenat p.g.a. av en stor fitta.



- Hur gammal är du då, min lille vän?
- Sex år, men jag skulle ha varit sju om inte pappa varit så blyg, säger mamma.



Lille pelle var ute och promenerade med sin pappa

Då pekar pelle på en "bordell" och frågar pappa

-Vad är det där för ställe?

pelles pappa var så ställd så han visste inte vad han skulle svara så han sa

- Pelle,man får valuta för pengarna där

Två dagar senare så får pelle sin veckopeng och åker iväg och cyklar. Han åkte till stället där man fick "valuta för pengarna". Tjejerna som jobbade där var så ställda att en liten 4årig pojke kom dit, så dom visste inte vad dom skulle göra. Pelle lägger en 5krona på disken. Och får 2st ostsmörgåsar + en skinkmacka.

Det har gått några timmar och pelles pappa är orolig när pelle kommer hem.

-vad har du varit ? frågar pelles pappa

-Där man får valuta för pengarna svarar pelle

-va ?? vad fick du då?

- Jag fick två st men den tredje orkade jag inte där slickade jag bara lite på skinkan.



En penis säger till sina kulor:
kom igen grabbar jag ska på fest.
Kulorna säger:din jävul du ljuger. Du går in själv och vi får stå ute och knacka.


Hoppas ni fått ett gott skratt nu! ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0