Ont!

Tack alla för svaren om "Den nya influensan"!
Fast jag vet fortfarande inte hur jag ska göra! haha! Jag får tänka på det ett tag!

I natt hade jag jätte svårt för att somna.. Låg och vred och vände på mig och tänkte alldeles för mycket. Vet inte när jag somnade men jag låg ett bra tag efter att jag släckte lampan kl 00.45 ungefär...

Sen kl 8 i morse ringde det på dörren och det var från Friska Fläktar som skulle kontrollera ventilationen o.s.v... Bad dom vänta ett tag så jag kunde klä på mig och sen fick jag sån jäkla magknip att jag satt i soffan med fötterna uppdragna och kallsvettades! Det gjorde sååå ont! Hade inte dom vart här och kollat hade jag nog gråtit oxå!

Ska ta en Novalucol snart (Mamma sa att det fungerade?) och jag vet inte om man kan ta Ipren när man har problem med magen? Borde väl haft såndär nässpray mot huvudvärk! Bara det att jag får huvudvärk av nässpray! haha!

Jag hoppas magknipen går över snart för det här är inte kul!! Vad mer kan man ta som är bra för magen?

Nu ska jag.... Sätta mig på toaletten! ;)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0