Positivitet!

Förra helgen drömde jag 2 ggr på samma natt, i två olika drömmar, att jag var gravid.
Jag frågade på Övernaturligt.ifokus.se om någon kunde hjälpa mig att tala om vad det kunde betyda.

Detta var några svar jag fick:

"Det kanske kan handla om pånyttfödelse för dej. Att en förändring på nåt kommer att ske.
Bara en tanke jag fick när jag läste om din dröm."

"Läste om det. Och att drömma om att man är gravid har positiv betydelse. Jag håller tummarna för att det är så."


"Något nytt är på gång i ditt liv, något som just nu växer, det behöver inte betyda att du är gravid på något sätt, utan det finns ju annat som kan vara på G"

Åååh jag hoppas verkligen att det är så och att det är positivt! För jag behöver verkligen lite uppgång nu!

I morse släppte mitt lock i vänster öra som jag haft så länge nu! Det är ju positivt! Nu hör jag bra på ett öra i alla fall! haha! Och det var mitt "braiga öra" dessutom så nu hör jag superbra!
B.l.a hör jag att jag skriker ibland när jag pratar! haha! Och det resulterar i att jag pratar jätte tyst istället! hehe!

Men jag är inte säker på om jag har lock i höger öra eller om det är så att jag förlorat så pass mkt av min hörsel på det örat! Locket i vänstra örat har jag haft sedan i somras tror jag... Och höger har jag inget minne av att jag ens hört bättre eller sämre på! haha!
Kanske ska kolla upp det någon dag?

Den här veckan har faktiskt gått förvånsnsvärt fort tycker jag! Trots att jag längtat efter Tindras födelsedag, dopet och efter Tobias!

OH OH! En positiv sak till är att NU ÄR DET SLUT PÅ BORRANDET!!!!!!!!!! *Whoho* (Gör volter och hjular) men en negativ sak är att det är fult i badrummet.... Den "nya kåpan" eller vad det är är JÄTTE FUL! jag kommer störa mig på den hela tiden.... Sitter och tittar på den nu och börjar nästan gråta för att den är så ful! och den låter ännu mer än den förra! (Vi skulle få nya för att de gamla lät så mkt!?)

Men min nya spisfläkt är fin! :D Det gillar vi!

I natt sov vi hos mamma eftersom dom skulle hit och borra i morse! Det var skönt att få komma bort lite från borrandet! Och när vi låg och myste som allra bäst i morse så ringde de från jobbet, så det var bara att stressa upp och slänga in Tindra på dagis!

Hämtade Tintin efter jobbet och hon somnade direkt i vagnen! Och har sovit fram till nu när Patrik kom och hämtade henne! De ska ha kalas hemma hos honom! Så nur får Tindra kalasa tre dagar i rad! haha!

Nu ska jag ringa Oma och sen ska jag städa! De har ju gått med skorna på här inne så det är grus och damm överallt.. *suck*

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0