Rubrik

Jag vill ha sol och sommar så man kan bli lite gladare.... Den här årstiden får mig nästan att vilja ta livet av mig! Nej inte riktigt... Men jag blir sjukt deprimerad och det är så långt till sommaren och ska jag må såhär så länge så kommer jag gå under en regnig dag....

Jag vet vad som skulle få mig att må bättre, men det är inget jag kan göra åt.. Eller jo en sak av två kan jag göra....

Sen har jag dessutom bestämt mig för det här: Om inte Patrik kan fixa så att han har Tindra varannan vecka eller åtminstone någon dag mer än varannan helg, så flyttar jag!
Fixar han det så stannar jag kvar!

Jag är hellre lycklig i Uppsala med Tindra varje dag, själv, där jag har mina vänner jag kan umgås med om jag har tråkigt någon dag. Än att sitta här hemma själv med Tindra varje dag och inte ha ett skit att göra vilket gör mig olycklig... Jag har ingen att umgås med här...

Men jag ska även göra mion "läxa" och se vad den visar sen!

Idag är magen lite bättre! Bättre än igår iaf! Det vart nyponsoppa till frukost och wokade grönsaker och kokta nudlar till lunch. Inget stekt.  Jag vill att det ska gå över nu....
I morgon blir det nog bara nyponsoppa till frukost och sen inget mer äta förrän jag jobbat klart! Kul att spendera hela jobbdagen på toa...

Nu ligger Tindra och sover. När hon vaknat sen tänkte jag att vi skulle ut en sväng i regnet *Woho* och kanske handla lite.

Dessutom saknar jag ju Tobias så fruktansvärt mycket just nu!! Bara att få en kram av honom gör mig så glad.... Jag behöver det nu.... Vara glad.... Om Tindra oxå ville kramas lika mkt som jag hade jag blivit glad av det med! haha!

Kram.......

Kommentarer
Postat av: Kim

I Grisslehamn regnar det inte idag. :) Du har ju mig, men du säger ju aldrig att du vill ses. :(

2009-11-20 @ 16:27:25
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag har inte så mkt för mig just nu, väntar mest. ;) Och det blir inte så mkt häst, försöker undvika den tunga mockningen så gott det går.



När vill/kan du ses? Skulle behöva gå på jakt efter pyjamas i storlek 50. ;)

2009-11-20 @ 19:45:17
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0